PS3 + Black Ops OF Nieuwe PC + Black Ops

De titel zegt het al: Zal ik een nieuwe PC kopen, omdat me oude te traag is, en daar Black Ops bij nemen. Of zal ik een PS3 kopen, met Black Ops natuurlijk.

Besturing:
Ik kan wel veel beter spelen op een pc, alleen zeggen
veel mensen dat PS3 erg snel wend.

Prijs:
Ik heb voor allebei het geld wel, ik wil alleen dat wat ik
koop het ook waard is. Want een PC voor 300 euro of
een PS3 voor 300 euro scheelt nog al in de kwaliteit die
je krijgt.

Overig:
Aan een nieuwe PC heb ik over het algemeen meer,
omdat ik er ook andere dingen op doe. Me oude is
bovendien erg traag.
Een Playstation is daar in tegen 2 keer zo goedkoop, en
natuurlijk ook heel erg mooi en snel.

Wat is het geld het meeste waard? Een PS3 van ca. 300 euro OF een PC van minimaal 600 euro? Beide met Black Ops natuurlijk :P

Toegevoegd na 9 uur:
Heb wel eens eerder Cod6 gespeeld op een PS2/3. Gi5ng alleen niet heel erg goed. Maar iedereen dat je heel snel gewend bent aan de besturing van de PS3.
En zo super traag valt ook wel weer mee. Maar spellen als Cod knallen er meteen uit.

Toegevoegd na 11 uur:
Ik wil wel graag een pc, en geen laptop. Ik heb namelijk ook 2 schermen en een mooie geluidsinstallatie. Die hoef ik dus niet te kopen, en dan is een PC over het algemeen toch goedkoper dan een laptop.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik had precies hetzelfde probleem, maar heb uiteindelijk voor de PS3 gekozen, deze is gewoon gemaakt om te gamen.
Bovendien weet je met een PS3 zeker dat je nog heel lang de nieuwste games kan spelen terwijl je met een PC over een paar jaar de videokaart kan vervangen als je de nieuwste games wil spelen.
Ik heb mijn oude PC er gewoon bij gehouden om daar nog goed op te kunnen internetten. Als ie echt zo sloom is als jij beweerd kan je natuurlijk ook een PS3 kopen + wat extra werkgeheugen voor je PC. Succes :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ik gamede ook op mijn traage computer. via werk(gameshoptwente) kon ik een ps3 halen ik dacht er over na .een gamers pc kost 800 maar ik ging tog maar voor een ps3 slim en die heeft me 170 gekost betreft black ops heb je wel eens cod geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt natuurlijk ook een PS3 kopen en even doorsparen voor een (mini-)laptop. Dan gebruik je je PS3 voor games en je (mini-)laptop voor de dingen waar je anders je PC voor had gebruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ik jou was zou ik een pc kopen. deze heeft meerdere functies. en ik persoonlijk vind pc shooters makkelijker te besturen dan PS ofzo..