Komt er binnenkort een nieuwe PlayStation uit? En zijn er prijsverschillen bij welke winkel je ze koopt?

Vraag 1:

Ik wil binnenkort een PS3 halen. Nu vroeg ik me af of er eigenlijk iets nieuws ofzo in de maak is. Niet dat ik dat ding dan koop en 3 maanden later komt er een nieuwere playstation.

Vraag 2:

Is er een prijsverschil voor PS3 afhankelijk van de winkel? Bijv Dixons, Saturn, MediaMarkt of Intertoys? Of betaal je overal hetzelfde bedrag?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Over je eerste vraag kan ik niks met alle zekerheid zeggen. Over je tweede wel: Het prijsverschil is er wel degelijk. Ook zijn er veel winkels die een PS3 in combinatie met een spel verkopen, en zodoende het spel goedkoper maken zodat het aantrekkelijker is voor de koper. Losse PlayStations kunnen per winkel ook een aantal tientjes schelen, maar dat zou je per winkel even kunnen vergelijken.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1: Ja er komt een nieuwe Ps4 uit maar wel in 2012 ik heb vernomen dat op de nieuwe Ps4 een soort 'kinect' komt
2: de prijzen verschillen zeker ik heb mijn bij Mediamarkt gehaald voor 244 euro (320 GB) dat was een dag actie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga er maar van uit dat de eerste ontwikkelfase voor de Playstation 4 al begonnen is net voor / na de Playstation 3 in de winkels lag:)

PS4 komt waarschijnlijk in 2012, begin 2013 uit? Pin me er niet op vast, want heel zeker weet ik het ook niet...
Denk dat er nu nog wel even een tijdje op de PS3 gecasht moet worden XD

Het kan zeer zeker lonen meerdere winkels af te gaan, soms kun je ergens een interessante combipack kopen, met een spel of controller extra, voor een schappelijke prijs, misschien kun je zelf nog wel wat afdingen bij de kassa, je kan het altijd proberen toch?

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mooi en duidelijk antwoord een +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je goed kan onderhandelen doen ze er soms wel wat van af :). Succes