als ik een film op mijn usb-stick zet , hoe kan ik dan op mijn playstation 2 laten afspelen , want het lukt maar niet !! help aub

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Even voor de mensen die denken dat de ps2 geen usb poort heeft:
Een playstation 2 heeft weldegelijk een usb poort. (2 zelfs) Zowel het oude PHAT / FAT model als de slim.

Voor zover ik weet kan een ps2 geen films van usb afspelen zonder hem te modden.

Modden kun je doen door er een chip in te (laten) bouwen.

Je kan hem ook software-matig modden door een gebrande cd met programma's voor de ps2 te laden met behulp van een exploited memorycard.

Een exploited memorycard kun je kopen of zelf maken.

Als je hem zelf wil maken moet je wel een swapdisc hebben (ik ken maar een swapdisc die werkt en dat is swapmagic).

Hier is een filmpje over hoe je een exploited memorycard maakt.

http://www.youtube.com/watch?v=DeHDnbdyJwY
(dat is alleen part 1, de andere parts staan er naast)

Als je er geen verstand van hebt dan zou ik er niet aan beginnen en het laten doen door iemand die dat wel heeft.

De ps2 kan trouwens ook geen gebrande dvd's lezen zonder dat je hem mod.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Op een PS2 is het niet mogelijk om via usb een film af te spelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, een PS2 heeft geen USB-ingang, dus je zult het eerst op een cd moeten zetten. Dan moet je ook weer geluk hebben dat je PS2 het kan lezen, omdat het dus gekopieerd is, maar vaak lukt dat gewoon goed!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Huuhh ? Sinds wanneer heb je een USB poort op je playstation ? Je hebt volgens mij geen USB poort.