hoe installeer ik minecraft op een windows 8 computer?

ik heb een windows 8 computer en wil daar heel graag minecraft op downloaden (want het lukt niet op de computer van mijn ouders) maar ik kwam erachter dat je minecraft moet downloaden op een speciale manier, weet iemand hoe ik minecraft moet downloaden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je naar de site gaat, (even aangenomen dat je al geregistreerd bent) en als je dan onder dat oranje BUY NOW! Knopje kijkt, dan zie je 'In browser | Download' klik je gewoon op download en dan volg je de instructies, je besturingssysteem word gelijk herkend.