Kan je met de drumkit die meegeleverd wordt, ook kan spelen zonder muziek.

Is er dus een modus in het spel waarin je alleen de drumgeluiden hoort die je speelt, zonder achtergrondmuziek?
Alvast bedankt,
Rogier

Toegevoegd na 9 minuten:
Het spel is Guitar hero : warriors of Rock

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zou helpen als je ons vertelt over welk spel je het hebt...
itsme
13 jaar geleden
guitar hero?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wops, zie et nu pas staan bij de trefwoorden. Desalniettemin is het een beetje onduidelijk. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja Sorry:$, Guitar hero warriors of Rock, Mijn fout!

Antwoorden (1)

Niet een modus, wel een mogelijkheid. Als je een nummer speelt (ik denk dat het ook gewoon bij opties kan) kan je bij de opties -> geluid instellen per instrument hoe hard het klinkt. Zet daar de gitaren, stemmen en bass uit en je hoort alleen je drumstel :)