Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

assassin's creed

is er kwa grafisch kwaliteit veel verschil tussen assassins's creed I en assassin's creed II. Welke zouden jullie aanraden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
857

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Ja, 2 is mooier en dynamischer als 1. Ook is het vechten leuker, en zijn de missies meer gevarieerd. Persoonlijk vind ik de tijd waarin het zich afspeelt ook pakkender. Je kan er ook voor kiezen om Assassin's creed: Brotherhood te kopen, daar zit een online functie in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thnx
2!!!!!!!! Veel mooier, uitgebreider betere game play enz. Maar voor het verhaal is het leuker om 1 eerst te spelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou eerst 1 gaan spelen, dan snap je 2 veel beter. Ik vond ze allebei goed. Nu 2 er is vind ik 2 uiteraard beter, maar 1 was ook top!

Brotherhood zou ik niet halen, teveel uitgemolken...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2 en niet brotherhood, in 2 is het grafisch zoals brotherhood, maar er gebeurt heel veel in het verhaal. Ook in deze tijd met desmond. Als je meteen met brotherhood begint snap je er niks van.

Je moet trouwens wel snel zijn want dit jaar komt er nog een nieuwe uit.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh sorry, het ging tussen 1 en 2.

Zeker 2 :D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom moet ik dan snel zijn???
Ik raad je Assassin's Creed 2 aan, het is een beter verhaal en mooiere graphics.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding