Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak ik een .dvd bestand van gewone bestanden zodat ik deze kan branden als Xbox spel?

Ik download vaak Xbox 360 spellen om deze hierna te branden en te spelen, nou heb ik echter al meerdere malen gehad dat ik geen .dvd of .img file in mijn download heb. Is er een manier waarop ik deze kan maken en dan ook goed is om te branden + spelen?

Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
944

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het beste - en veel gebruikers vinden het zelfs beter dan Nero- brandprogramma is : Infrarecorder.

http://infrarecorder.org/

TIP: Als je met Google Chrome op Internet komt kun je alles op elke website laten vertalen.

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een dvd bestaat niet uit een bestand, maar uit een mapje met daarin alle onderdelen van de dvd zoals menu en de film. Dat mapje heet vaak VIDEO_TS.

Je kan met veel programmas zo'n dvd mapje branden op een dvd. Ik raad dit programma aan: imgburn. Het is ook gratis!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beter lezen A.U.B, het gaat hier over Xbox DVD's (spellen dus):)
als je winrar hebt, kun je als je alle bestanden die een winrar bestand zijn, selecteren en dan op 'alles uitpakken' drukken, zo verandert het bestand in een .dvd bestand
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding