mijn zoon van 12 wil 35,- verdienen wat is de beste manier en het snelst?

hij wil dragon ball z raging blast 2 kopen en hij heeft al 25,-

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Laat hem Heitje voor karweitje doen toch? Desnoods bij jezelf hij kan ook dingen voor jou doen toch? 10,00 verdienen is niet zo heel veel meer. Of hij gaat bij andere mensen langs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat die dragon ball z raging blast 2 in totaal 60 euro kost, hij moet immers nog 35 verdienen. Anders had deze vraag wel anders gesteld geweest denk ik ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oeps sorry ":S ik dacht dat het spel 35,00 euro kossta exuceses

Andere antwoorden (2)

Adviseer 'm naar de buren te gaan, die hebben vast nog wel een klusje voor hem (grasmaaien, struiken/bomen snoeien, autowassen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bel bij iedereen in de straat aan om te vragen of je hun lege flessen weg mag brengen en dan het statiegeld houden. Zorg zelf voor een paar grote plastic tassen om al die flessen in te doen. Zo heb je snel je 10 euro verdiend.

Succes!!

Toegevoegd na 1 minuut:
10 euro moet natuurlijk zijn 35 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat lijkt me als twintigjarige nog wel een leuk zomervakantiebaantje, haha. +1