Hoe sla ik met Wii Sports Tennis een hele zachte bal?

Ik geef wel eens per ongeluk een hele zachte bal (bijvoorbeeld met het mannetje aan het net), maar het lukt me nooit bewust. Hoe geef ik een bal die in 1 keer 'dood' neervalt (dropshot)?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Langzaam bewegen en eerder uit je arm slaan met de wiimote dan met je pols, omdat de wiimote dan minder gevoeligheid opneemt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

zacht met de controle bewegen... heel voorzichtig en langzaam!