Bij mijn internetverbindingen staat mijn ps3 vermeld , het vraagt naar een WPA-PSK . Hoe kom ik erachter wat het wachtwoord is ?

Bij mijn internet verbindingen staat mijn ps3 hij vraagt naar een WPA-PSK wachtwoord. Ik wil dolgraag verbinding met internet via playstation want daar is de verbinding 4/5 en anders 1/5

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe bedoel je 'daar is de verbinding 4/5'? Als je je PS3 met een internetkabel verbindt, is hij veel sneller, dus ik snap niet precies hoe je aan 4/5 en 1/5 komt.
capthavoc
12 jaar geleden
staat dat ww niet gewoon op je routerkastje onderkant ?

Antwoorden (2)

Je wachtwoord vind je als volgt: open netwerkcentrum>>draadloze netwerken beheren>>dubbelklik op jouw verbinding>>tabblad beveiliging>>hier zie je de netwerkbeveiligingssleutel.( mooi scrabble woord). Als er alleen bolletjes staan, even het vakje "tekens weergeven" aanvinken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onder of achterkant of uw router staat normaal de wpa-psk code (in het klein) mocht u het niet vinden, dan kunt u uw ps3 met een ethernet kabel aansluiten of op uw computer 168.178.0.1 intikken om naar admin panel te gaan om de code te zien (het kan ook een andere code dan 168.178.0.1 zijn, deze code typt u in uw internet browser op uw pc)
Bronnen: