Wat is het verschil in prijs/kwaliteit tussen de xbox360 en de ps3

Ik heb een xbox 360, maar ik wil graag een ps3, alleen me broer (die ook heeft meebetaald) ziet het nut er niet van in om over te gaan naar die ps3. Met welke argumenten kan ik hem overtuigen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je broer heeft gelijk, ik heb een PS3 en daarom is een xbox een beetje dubbelop, het enige wat je kan willen zijn "exclusives", spellen die alleen maar op een console komen zoals Mario(wii), Ratchter&Clank(PS3), Halo(Xbox360)

Antwoorden (5)

Bij de XBOX 360 moet je betalen om online te kunnen spelen bij de PS3 niet.

Op de XBOX 360 kun je geen Blu-Rays afspelen op de PS3 wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+gaat veel langer mee
+kan Blue-Ray afspelen
+games hebben meer details
+internet is gratis
+je kunt er meer mee doen dan de xbox 360
+meer geheugen op de harde schijf
-Sony heeft een slechtere service dan Microsoft
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Games hebben meer details kloppen niet :|
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je heel goed naar die comparison video'tjes kijkt op youtube zie je het verschil... xbox heeft alleen maar betere kleuren... zoek maar een filmpje van black ops xbox vs ps3... dan zie je het verschil...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
PS3 is idd krachtiger
Je moet vooral naar de games kijken die alleen voor 1 console uit kome bijv gears of war (xbox) of killzone (ps3) en de games die jou het meeste aanspreken moet je dan daarvan de console kiezen heb je later nooit spijt want verder kome veel grote games voor beide en is de game identiek behalfe de controller
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De playstation gaat langer mee!
bettere graphics!
hardware is beter!
gratis online!
en over een paar jaar is xbox toch wel weg
want ze kunnen geen ideeen meer verzinnen
later zou je dus ook nog meer aan een ps3 hebben
en ik zeg maar zo:
een xbox 360 is voor mensen die geen ps3 kunnen betalen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-Blu-ray
-3D spelen als je een 3D tv hebt
-Niet exclusieve spellen hebben meer details, en hebben soms extras vergeleken met hun tegenhangers op Xbox
-PS Home (een soort 2nd Life)
-Grotere opslagcapaciteit
-Gratis online gamen
-Probeer onder de PS3 exclusieve spellen titels te vinden die zowel jou als je broer aanspreken, zoals Killzone, Infamous, Uncharted, etc.
-De PS3 ziet er stoerder uit dan zo'n lelijk wit groene doos (mijn mening)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De XBOX kan ook gewoon 3D spelen!
Hij is goedkoper.
De controller vind ik beter, maar dat ligt per persoon anders.
En je betaald maar €60 voor een heel jaar, dat is €5 per maand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmmm, 5 euro per maand of helemaal niks per maand, poepoe, moeilijke keuze hoor!
Dat van het 3d wist ik niet, excuses.