Wat is het verschil in prijs/kwaliteit tussen de xbox360 en de ps3

Ik heb een xbox 360, maar ik wil graag een ps3, alleen me broer (die ook heeft meebetaald) ziet het nut er niet van in om over te gaan naar die ps3. Met welke argumenten kan ik hem overtuigen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Bij de XBOX 360 moet je betalen om online te kunnen spelen bij de PS3 niet. Op de XBOX 360 kun je geen Blu-Rays afspelen op de PS3 wel.

+gaat veel langer mee +kan Blue-Ray afspelen +games hebben meer details +internet is gratis +je kunt er meer mee doen dan de xbox 360 +meer geheugen op de harde schijf -Sony heeft een slechtere service dan Microsoft

Je moet vooral naar de games kijken die alleen voor 1 console uit kome bijv gears of war (xbox) of killzone (ps3) en de games die jou het meeste aanspreken moet je dan daarvan de console kiezen heb je later nooit spijt want verder kome veel grote games voor beide en is de game identiek behalfe de controller

De playstation gaat langer mee! bettere graphics! hardware is beter! gratis online! en over een paar jaar is xbox toch wel weg want ze kunnen geen ideeen meer verzinnen later zou je dus ook nog meer aan een ps3 hebben en ik zeg maar zo: een xbox 360 is voor mensen die geen ps3 kunnen betalen!

-Blu-ray -3D spelen als je een 3D tv hebt -Niet exclusieve spellen hebben meer details, en hebben soms extras vergeleken met hun tegenhangers op Xbox -PS Home (een soort 2nd Life) -Grotere opslagcapaciteit -Gratis online gamen -Probeer onder de PS3 exclusieve spellen titels te vinden die zowel jou als je broer aanspreken, zoals Killzone, Infamous, Uncharted, etc. -De PS3 ziet er stoerder uit dan zo'n lelijk wit groene doos (mijn mening)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100