is 12 gb voldoende voor een playstation 3?

ik wil graag een playstation maar ik hoorde dat je bijna niks op een 12 GB kan opslaan. Ik weet dat je hem kunt uitbreiden maar is 12 GB genoeg om spellen op te slaan?

Toegevoegd na 21 minuten:
Edit: welke harde schijven kan je op een playstation 3 aansluiten??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3K

Antwoorden (6)

Dat hangt echt af van wat je er allemaal op zult slaan.

Als je DVD films of complete spellekes wilt opslaan dan zal hij niet voldoende want een complete spel of speelfilm (DVD) is al direct 4 à 5gb opslagruimte...

Deze heeft wel 12 GB aan flash-geheugen en biedt genoeg ruimte voor jouw savegames. Ook kun je de opslagcapaciteit altijd nog uitbreiden met een ruimere (externe) harde schijf. Uiteraard beschikt ook dit nieuwe model over een volwaardige Blu-ray-drive, zodat je geniet van de beste films in High Definition. Dit maakt een compleet entertainment center van de PlayStation 3.

Toegevoegd na 52 seconden:
Je kan er met andere woorden heel veel foto's, muziek en savegames opslaan, ook een aantal demo's maar dat zal het dan zijn...

Heel veel plezier in ieder geval ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hangt er van af welk spel bijvoorbeeld call of duty vereist veel ruimte.
Met 12 GB kan je spellen spelen maar Het lijkt me zeer onverstandig om zo'n ps3 te kopen.
Ik heb een PS3 met 360 GB en werkt perfect, ik zou er dus een kopen met 100 GB of meer.
Hopelijk heb je hier wat aan. ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee 12GB is nooit voldoende, wat je er ook mee doet. Een paar GB gaat al op aan OS dan is bij het eerste de beste spel alles al vol. Sinds de uitgave van de 12GB regent het hier klachten dat hij vol is binnen no-time.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.goeievraag.nl/zoek?q=ps3+12+gb&show_advanced_form=0&search_in_question=1&search_in_description=1&search_in_answers=1&show_open_questions=1&show_archived_questions=1&orderby=newest_first

Toegevoegd na 45 minuten:
Graag even uitleggen waarom je het er niet mee eens mee bent.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De ps3 12GB is bedoeld voor mensen die zelf een externe harde schijf erbij kopen. Uiteindelijk ben je dus niet goedkoper uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik zou toch voor wat meer gaan 12 gb is wel erg weinig voor een playstation tenzij jij natuurlijk alleen een spel speelt en verder weinig opslaat geen dingen download foto,s er op zet en noem maar op
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou je het niet aanraden. Spellen zoals call of duty nemen veel ruimte in een paar van deze spellen en er kan niks meer bij.