wat zal ik kiezen de PS3 of XBox , ik hoef niet online te spelen

wat heeft mooier beeld , handiger met meerdere personen? wat is de keuze?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Altijd leuk, vragen die fanboys aantrekken, haha..

Het beste antwoord

Ze doen niet veel voor elkaar onder. Kijk welke controller je het fijnst vindt, of je bepaalde spellen wil spelen die maar op 1 van de 2 uitgekomen zijn, en of je de extra prijs van de PS3 het waard vindt.

Ik heb zelf een Xbox360, maar als ik zou moeten kiezen nu zou ik het ook niet weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je

Andere antwoorden (10)

Ik zou voor de X-BOX 360 gaan. Die heeft beter beeld, maar met multi-player weet ik niet. Volgens m'n vrienden is de multiplayer van XBOX wel beter dan PS3...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niet online wil spelen, dan zou ik kiezen voor de Xbox. Zonder Internet is deze goedkoper en veel mensen zeggen dat het beeld iets beter is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je mooi beeld wilt zuigt de xbox. Koop een ps3 & hdmi kabel. Kabel is niet duur. En geen andere console kan tippen aan je beeldkwaliteit. Ik heb het beide, een ps3
Met hdmi en xbox en de xbox zuigt echt met beel tegenover me ps3
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
PS3 Heeft beter beeld en een betere multiplayer "ervaring".

Toegevoegd na 2 minuten:
---------------------------------------------------------------------------
Playstation:
+ Gratis online
+ Heel goed HD beeld

XBox
- Online kost geld
- Het beeld is minder goed dan bij de playstation
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd voor beeld juist de ps3 met hdmi. Online is dan gratis dus kan je altijd eens proberen. Qua prijs ligt ook niet veel meer uit elkaar. Heb zelf Xbox maar zou graag PS3 hebben nu:-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je blue ray gaat kijken ps3 anders Xbox 720
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Xbox is beter voor online, PS3 beter voor offline
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ps3 met hdmi kabel, beter bestaat niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niet online gaat xbox360 deze is eenvoudig om te bouwen en gaat dus bijna geen geld voor spellen kosten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
PS3, goede kwaliteit, mooi beeld, blu-ray speler, mooi ontwerp (oude), geen extra koeler nodig om hem heel te houden, gratis online mocht je ooit toch online willen.