Wat moet ik doen met deze gevonden games?

Mijn vriend heeft tijdens zijn stage een doos vol met xbox 360, Tiger woods PGA tour 12 Master gevonden, ik kreeg er 3 van hem. Ze zijn nog verpakt. Ik hoorde dat het spel 1 april uit zou komen. Zelf dacht ik er aan om ze te verkopen, zou het extra geld opleveren omdat ze nog niet uit zijn?

Toegevoegd na 18 minuten:
Ik ben er zeker van dat hij ze heeft gevonden (ja klinkt een beetje raar). Ik loop op dezelfde plek stage. Hij vond het tijdens het opruimen van een openbarenplek met een begeleider maar hij wist niet wat hij er mee moest dus mocht hij ze hebben.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Jouw vriend heeft ze 'gevonden'! Dat gegeven zou mij echt een beetje angstig maken....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is verboden denk ik, als ze je pakken ben je zwaar de pineut.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de nieuwste spellen?

gevonden?

nou denk dat iemand ze dan vergeten is maar die vind je zo maar niet natuurlijk.
als het oude spellen zijn oke.

maar nu je ze toch hebt.

ga ze verkopen aan bekenden ofzo.(geen marktplaats etc gebruiken)

en ja vraag er i.p.v 60 euro.(70+ ofzo)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou ze niet verkopen als ik jou was! Ook niet aan bekenden. Dat is illegaal. Breng ze naar de gevonden voorwerpen van die plek waar je stage loopt of zo. Maar in ieder geval NIET verkopen!!!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verkopen maar, gevonden is gevonden. Maak je ook nog winst mee.
beetje heel erg raar als je zoiets nieuws vindt wat nog niet uit is....
maar ik zou de games op de release datum gelijk online proberen te verkopen, dan krijg je er nog het meest geld voor:)