Wat is er aan de hand met deze game? zie uitleg

Ik wou Hannah Montana (Miley Cyrus) The Movie (Game) installeren op mijn laptop, en dan geeft hij een foutmelding en sluit alles af (zie plaatje). Ik heb Windows Vista. Wat kan ik hieraan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Je download verwijderen en het spel echt kopen. :P

Ok, even serieus: ik vermoed dat je het spel hebt gedownload. Bij het downloaden is blijkbaar iets mis gegaan. Er zit een fout in een van de bestanden, dat is wat de foutmelding zegt.

Mocht dit toch van een gekochte dvd komen, dan raad ik je aan terug te gaan naar de winkel.

Toegevoegd na 4 minuten:
Een cyclic redundancy check is een middel om de juistheid van data te controleren. Er wordt dan een rekensommetje gemaakt op basis van de inhoud van de bestanden, de uitkomst hiervan wordt meegeleverd met die bestanden.

Als je dan vervolgens wilt weten of alles nog goed is, bijvoorbeeld bij installatie, dan wordt datzelfde rekensommetje weer uitgevoerd en de uitkomst vergeleken.

Bij jou is de uitkomst anders, dus data2.cab is in jouw geval niet in orde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vind eerst data2.cab, en kopieer die naar de hoofdmap, waar het spel zich aan het installeren is.

werkt dat niet, Kopieer het helespel naar C:\spelinstal, kopieer data2.cab naar C:\spelinstal, en installeer het spel daarvandaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zit juist een fout in data2.cab. Waar je dat ook heen kopieert, dat gaat nooit werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht het te herkennen uit verleden;-)
Volgens mij staat dat2.cab niet in e:\ ,maar is deze te vinden in windows of program directory. Ik meen zelf iets op die manier aan de gang te hebben gekregen, maar kan me vergissen, zoals je zegt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://mohaa.startkabel.nl/forum/?id=8 kopieer manueel het bestandje van je cd af en zet het in de jusit directory dus je verkent de cd, zoekt(ctrl f) naar data2.cab kopieer het(ctrl c)
dan ga je naar crogramfiles/eagames/mohaa/ of mohaa/main en plak je het? Miss werkt het dan wel