Hoe beginnen met YouTube(game) kanaal?

Hoe krijg je veel views, abonnees etc?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
2.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Door goeie content te plaatsen. Ook regelmaat werkt erg goed (bijv. iedere zondag om 17:00). Dan komen de views en abonnees vanzelf wel.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Maar hoe vinden mensen mij?
Ritsuka
8 jaar geleden
Originele content, regelmatig posten, goede kwaliteit beeld, geluid, en bewerking.
Samenwerken met andere Youtubers die al wat bekender zijn.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
hoe heet het kanaal?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Door op z'n minst 18 te zijn.

Antwoorden (3)

Nou zowiezo 1 a2 keer in de week upgraden misschien als je er geld voor hebt een goede webcam en microfoon en jezelf blijven en het tegen je vrienden vertellen zodat zij ook kunnen abonneren

Toegevoegd na 1 minuut:
Uploaden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ik ben zelf pas begonnen met gamekanaal (samen met een vriend), met oude camera van m'n vader (apparatuur is ook niet alles). Het belangrijkste is dat je eerst een introductiefilmpje maakt, waarin je ook een uploadschema verwerkt. Verder is een eigen stijl belangrijk; ga geen dingen kopiëren van andere kanalen. In de link mijn eigen kanaal, als voorbeeld.

Toegevoegd na 4 minuten:
voor veel views en abonnees: Je kan het je vrienden vertellen zodat zij ook abonneren, voor de rest 'overkomt' het je gewoon, je moet zoals dat heet 'ontdekt' worden.

Voor de rest veel succes!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Vooral jezelf blijven. Door je eigen smaak in de video te gooien krijg je het publiek dat op jouw smaak ook valt. Daarnaast is het ook handig om met andere kanalen video's te maken zodat je een breder publiek krijgt. Nadeel van een gamekanaal is alleen dat je een goede setup moet hebben. Ik weet niet of je daar nu aan voldoet.