Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat doet een monster spawner in minecraft?

ik heb een grot ontdekt in minecraft en daar stond een monster spawner in brand hoe komt dit? de moeilijkheidsgraad stond op peaceful dus er zijn geen monsters

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

je zal een monster spawner altijd in brand zien staan. Het hoort dat er vlammen uit komen.

Een monster spawner zal je tegenkomen in dungeons. Als Je de difficulty op hoger dan peaceful zet, zal hij om de zoveel tijd een mob spawnen. Dit monster zal een spider, zombie of skeleton zijn. Verder heb je nog mods waarmee je zelf monster spawners kan plaatsen en ook ervoor kan veranderen welke mob ze spawnen.

Als je met INVedit monster spawners neerzet, zullen er alleen varkens uit komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

misschien heeft ie in het lava gestaan ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is het een 'bug' in het spel. Minecraft zit er vol mee. Zo kun je soms ook door de wereld heen kijken. Dan is er iets mis gegaan met het laden van een bepaalde 'chunk'. Minecraft is ook nog steeds in de beta fase, dat verklaart al deze bugs. Deze bug zoals jij het noemt heb ik zelf nooit ervaren en staat ook nergens op internet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allebij fout. Als je op peaceful zet komen er overdags normale dieren zoals varkens en kippen uit, savonds zie je er een monster inzitten maar die komt er niet uit. Meestal staan er in zulke grotten ook kisten met wat spullen erin :D altijd blij als ik zo'n grot tegenkom.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding