Hoe kun je in Animal Crossing van Nookingtons terug naar Nookway?

Ik heb Nook 'n Go en en Nookway al gehad. Nu heb ik Nookingtons maar vanwege de openingstijden heb ik liever Nookway. Nou is mijn vraag: Hoe kan ik weer terug van Nookingtons naar Nookway?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Een keer in de maand vraagt de baas of je de winkel nu goed vindt. Als je 'ja' zegt, blijft hij hetzelfde, als je 'nee' zegt, kun je kiezen welke 'oudere' versie van Nook je wil. Even goed nadenken wat de antwoorden precies betekenen, en je krijgt je vertrouwde winkeltje weer terug.