Wat komt er bij Fifa 2010 / 2011 etc na de 2min. speelduur? 4? Is dit nou 2 minuten per helft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

bij fifa 10 voor op de wii is de volgorde:
2,3,4,5
en dit is inderdaad per helft
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik begrijp je vraag niet helemaal omdat je zegt 'na'.

Maar ik denk dat je je gewoon afvraagt of een helft 2 minuten duurt als je 2 minuten instelt.

Het antwoord is: ja! Maar 2 is wel erg weinig hoor. Je kent het best een lekker wedstrijd spelen door te kiezen voor 6 minuten (12 in totaal dus, exclusief een beetje blessuretijd). Dan kun je goed in de wedstrijd komen, heb je tijd voor een comeback enz. Korter zou ik echt niet doen.

Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat is 2 per helft, je kunt het ook verlengen of verkorten even onder de hoofdmenu kijken.