wat is precies omlaagtijd bij rollercoaster tycoon 2/3? ik snap de betekenis niet.

Toegevoegd na 51 minuten:
bij het kopje met die bout.
er staat boven betrouwbaarheid.
en daar onder staat omlaagtijd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je het spel, of de rollercoaster zelf?

Het beste antwoord

Het is een erg letterlijk vertaald Engels woord. Het komt van 'downtime', de tijd dat iets niet werkt. Het geeft dus aan hoeveel procent van de tijd de attractie niet werkt. Het deel van de tijd dat 'ie daadwerkelijke tijd stil ligt dus, in tegenstelling tot wat de betrouwbaarheid zegt. De betrouwbaarheid geeft aan hoe groot de kans is dat 'ie stuk gaat. Zie het als een balkje met theoretische kans en daadwerkelijk stuk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je

Andere antwoorden (1)

Dat geeft aan hoelang je in een rit omlaag gaat. Dus naar beneden.