Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik Red Faction sneller?

Ik heb op marktplaats Red Faction guerilla gekocht maar als ik hem probeer te spelen dan is hij nogal langzaam, weet iemand hoe je hem sneller krijgt?
de specs van mijn pc:
i5 m4302.27 ghz
ati radeon 5450
4gb ram.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
949

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik ken het spel niet, maar kan je niet bij de grafische eigenschappen kijken? Door de grafische eigenschappen te verminderen wordt het spel sneller.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Betere graphicscard in je pc zetten...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik naar de samenstelling van je PC kijk zou deze de game moeten opvreten en uitkotsen, zelfs met alle grafische opties aan want je voldoet ruim aan de geadviseerde systeem eisen. Heb je al geprobeerd om je virusscanner tijdens het spelen uit te zetten? Sommige games worden beveiligd door middel van een verbinding met het internet tijdens het spelen zelfs tijdens de single player, probeer de game toe te voegen aan de lijst met uitzonderingen van je firewall doe je dit niet dan zal je firewall de uitgaande en inkomende data met betrekking tot de game controleren en dat vreet performance. Probeer de game, de drivers van je videokaart en je besturingssysteem te updaten naar de nieuwste versies. Probeer ook de nieuwste versie van DirectX te downloaden. Als al het voorgaande niet geholpen heeft moet je het even laten weten, kijken we verder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding