Als je serieus nadenkt, kunnen games dan nog beter worden?

als ik nadenk, kan ik er niet bij dat games nog geavanceerder kunnen, aangezien het realisme dat er nu al in zit, of het zou realistischer dan het echte leven moeten worden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Technisch zullen mensen altijd iets vinden waardoor games beter worden, gelukkig is de mensheid zo creatief!

Of de spellen daarwerkelijk beter worden? Dat is nog maar de vraag. Ik vond de oudere spellen zoals Maze of Galious en vele andere Konami spellen veel beter dan de spellen die nu uit komen.

Technisch gezien in mijn ogen zal het altijd beter en mooier kunnen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je goed het nieuws rondom games volgt merk je dat heet veel makers al bezig zijn met de nieuwe 3D technologie. Bijvoorbeeld Killzone 3 word een volledig 3D-spel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit geeft niet aan dat het beter word, ik zie veel andere 3d spellen die er qua looks alleen maar minder op zijn geworden, zoals commando's 2. zag er niet uit! en die poppetjes van de sims 1, ok dit zijn oude spellen en er zit een soort van verbetering in. maar persoonlijk speel ik liever pes 5 of fifa 2007 dan fifa 10 (voor de pc dan, daar zit fifa er niet uit)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar jij het over hebt zijn normale 2D spellen.
Persoonlijk ben ik van mening dat games al een hele tijd (misschien wel tien jaar of langer) helemaal niet meer beter worden, ze worden alleen grafisch steeds gelikter, waardoor het vooral steeds meer interactieve films worden en de spelkwaliteit / besturing steeds minder belangrijk en minder intuitief wordt. Mooier om te zien dus, maar veel minder leuk /aangenaam om te spelen.

Voor een geweldige game-ervaring heb je overigens die extrem realistische graphics helemaal niet nodig. Dat bewijzen oude games als Wizardry wel, waar je echt helemaal het verhaal ingezogen werd, ondanks het buitengewoon summiere beeld dat alleen bestond uit witte lijntjes op een zwarte ondergrond. Zo goed zijn ze daarna eigenlijk niet meer gemaakt.

Uiteindelijk zullen ze de kwaliteit van een film met echte mensen kunnen benaderen (al zijn er ook wel spellen verschenen met daadwerkelijk interactieve filmbeelden, zoals Gabriel Knight 2 en Frankenstein through the eyes of the Monster, maar die zijn zeker niet beter dan wat ervoor of erna kwam). Of dat de spellen beter maakt, durf ik echter hardop te betwijfelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuurlijk kan dat!

Over een aantal jaar zet je een helm op je hoofd ofzo waarna je in een 3d-wereld komt te staan. Een soort andere wereld waar je in kunt stappen.

Dan kun je 'echt' voetballen met je helden en 'echt' mensen afschieten. Ik weet zeker dat zoiets ooit zal komen.