Weet iemand een goede site waar je veel n64 magazine scans kunt downloaden ?

n64 magazine was een engelstalig maandelijks tijdschrift die afkomstig was van engeland van maart 1997 tot ergens in 2000 denk ik over nintendo 64

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

http://www.outofprintarchive.com/catalogue/n64magazine.html

Toegevoegd na 1 minuut:
en vanaf daar kun je downloaden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt maar die wist ik al maar je kan er maar 5 downloaden vandaar dat ik opzoek ben naar een andere site waar je er meer kunt downloaden