Wat is een iphone spel waar je langere tijd zoet mee bent?

Ik ben opzoek naar een leuke app voor mijn iphone waar ik een tijdje zoet mee zal zijn... Ik vind nu "Build-a-lot" erg leuk, en vermaak me ook wel met arcade spelletjes als Solitaire.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (8)

shift of :shift: = verschillende levels

Download freeappaday oftewel free app a day krijg je iedere dag de kans een normaal betaalt spel gratis te downloaden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer Doodle Jump eens; kost 79 cent maar is het zeker waard! Ander spel dat je wel leuk zult vinden is Line Up 2 (gratis). Ook LetsTans Dix (Tangram) is een mooi puzzelspel (ook gratis).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doodle Jump heb ik al inderdaad, maar daar ben je snel op uitgekeken vind ik.
Ik ben helemaal verslaafd aan Rummikub voor op de Iphone!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Angry Birds
Ergens hier op GV gelezen en sindsdien ben ik lichtelijk verslaafd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plants vs Zombies

Of Osu! (Dat uitroepteken hoort erbij)

Ik kan wel altijd een tijdje zoet zijn met die spellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt nog altijd Gameboy (Color) spellen. Met Meboy kun je ze zo spelen in .jar formaat. 4shared heeft er veel.

Meboy 2.2 is de snelste en beste versie en je hoeft het niet te downloaden. Gewoon het spel. Zolang het bij Meboy 2.2 hoort. De vorige versies zijn slomer en hebben geen geluidfunctie.

Pokémon spellen zijn meestal verslavend of Harvest Moon spellen. Ik heb gehoord dat Final Fantasy spellen ook erg goed zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rummikub is zeer verslavend!Is ook een gratis versie van te downloaden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jumpy frog! Heel verslavend en leuk. Is gratis en je upgrade zich veel.