Alleen op de ps3 fat 60 GB
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

niet alle spelletjes van de ps2 kan je op de ps3 spelen maar de meeste wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de wat oudere PS3 fat wel maar op de nieuwere ps3 slim niet, helaas :(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Echt? Ik heb namelijk PS3 slim en Ik las overal op internet dat PS2 spellen het niet zouden doen. Toch maar eens mijn oude FIFA en GTA spellen uitproberen :p
Alle spellen van de PS2 kunnen gespeeld worden op de PS3, het is echter niet mogelijk om spellen van de PS3 te spelen op de PS2.

Playstations houdt er rekening mee dat mensen graag hun oude favorieten spellen ook willen kunnen spelen op de PS3. Als een spel wellicht niet mogelijk is kunt u dit melden bij playstation en zullen hun u verder helpen! (Echter komt dit heel zelden voor)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De PlayStation 3 FAT ondersteunen dit wel maar zijn helaas niet meer te koop. Momenteel is de PlayStation 3 Slim te koop waar PS2 spellen niet meer worden ondersteund.