Hulp nodig bij lego star wars game op ps5, hoe kan ik episode 1 voltooid maken?

Het probleem is zoals je op de afbeelding kan zien: Episode 1 moet voltooid worden voordat ik deze side mission kan doen. Echter heb ik heel episode 1 al 100% (net als alle andere) en de side mission blijft aangeven dat ik meer voortgang moet boeken in Episode 1.

Ik ben aan het einde van de 100% van het hele spel en heb er makkelijk 90 uur in gestopt. Het zou voor mij geen optie zijn om opnieuw te beginnen omdat het gewoon te veel werk is. Ik heb al de game opnieuw geïnstalleerd, save file opnieuw gedownload , episode 1 opnieuw gespeeld in story mode en andere missies gecomplete. Hij blijft locked.

Alvast bedankt.

Picture for question
een jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Om episode 1 van de Lego Star Wars game op de PS5 te voltooien, moet je alle missies voltooien. Volg de instructies in het spel om de missies te voltooien. Als je vastloopt, kun je online tutorials bekijken of de handleiding van het spel raadplegen.
Bronnen:
5 maanden geleden