Gta san andreas pc, kan ik het probleem oplossen als ik uit een vliegtuig spring? (zie beschrijving)?

Ik speel al een tijdje gta sa voor pc, wat mij opvalt is dat elke keer als ik uit een vliegtuig spring die direct recht naar beneden valt. Is er een mod ofzo dat het vliegtuig doorvliegt terwijl ik eruit spring?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Als je zorgt dat je optrekt net voordat je springt, dan zal het toestel eerst een tijdje doorstijgen, dan gelijk vliegen en pas later in een duikvlucht gaan.

Maar elk vliegtuig waar je uitspringt, zal uiteindelijk toch echt neerstorten.