Weet iemand een spel waarbij je kan autorijden, en dan niet de gta spellen?

Ik vind het geweldig om een beetje rond te karren met een auto, maar ik ben nog niet achttien. Weet iemand een spel waarbij je kan autorijden met de normale regels in het verkeer. De GTA spellen zijn leuk maar te geweldadig. Een spel waarbij je kan vliegen van vliegveld naar vliegveld is ook goed, maar dan niet te moeilijk zoals veel flightsimulators.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het precies zoals in het echt wilt hebben is het geen spel meer maar een simulator in de meeste gevallen. Misschien moet je daar maar eens naar zoeken.

Het beste antwoord

3D - Rijsimulator.

Toegevoegd na 5 uur:
Oja, deze is ook in het Nederlands verkrijgbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Crazy Taxi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rijlessen op een lescircuit. Mag je zelfs in een echte auto zitten. Moet je wel 17 zijn geloof ik. Ben je dat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
normale regels in het verkeer ken ik niet. maar misschien is need for speed of gran turismo wat voor je, need for speed underground 2 is races, maar je kan daar ook rondrijden. en je auto's pimpen. maar het spel is uit 2002 ofzo dus verwachte niet de beste graphics
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is dit misschien iets voor je,het is wel in het engels...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mario Karts :D Ruleert de wereld!

Of Blur. Race like a big boy.