kan ongeveer drie uur playstationnen (per dag in het weekend) kwaad voor je oren?

Hallo allemaal,

In het weekend speel ik ongeveer drie uur per dag op de playstation. Ik doe dit zonder geluid, ik hoor alleen maar het gezoem van de PlayStation. Door de week speel ik gemiddeld per dag: half uur-veertig minuten. (doordeweeks speel ik ook zonder geluid)

Kan iemand mij vertellen of dit schadelijk is voor mijn oren, ogen en/of hersenen?

Alvast bedankt!

Ps. Ik slik geen medicijnen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Kan geen kwaad. Al zou ik je wel wat geluid aanraden.
Dat zoemende geluid is vervelender voor je oren dan tv/spel geluid
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat zal niet veel kwaad doen, neem anders gewoon een pauze zo nu en dan.

Komt van iemand die op een vrije dag als hij niets te doen heeft er simpelweg 10 uur op zit.