met welke processors kan ik assassin's creed odyssey/origins spelen?

ik heb laatst assassin's creed odyssey en origins gekocht, nu blijkt het dat mijn processor (phenom II x6) niet supported is. welke processors zijn wel supported? ik kan wel een lijst vinden maar daar staat boven "The following features are not available in Assassin's Creed: Odyssey - SLI, Crossfire and Dolby Atmos." betekent dit dat die processors niet gesupport worden voor assassin's creed odyssey, en zo ja welke wel?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Games
1.4K
LeonardN
5 jaar geleden
Met een Intel i5 of i7 of een AMD Ryzen 5 of 7 is het te spelen. Heb je wel een ander moederbord en waarschijnlijk RAM ook nodig.

Antwoorden (1)

Als aanbevolen zou ik gaan voor de Intel Core i7 of hoger. Een prima processor voor een redelijk bedrag.