Assassins Creed Brotherhood, ik weet dus niet of ik het heb uitgespeeld?

Ik heb denk ik alles gedaan, 2x een soort einde gezien, een waarin hij in een zwarte leegte valt en een waarin hij lucy doodt. Maar de totale synchronisatie staat op 71%, wat is er nog te doen :S alle geheime locaties heb ik ook al voltooid denk ik?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Alle veren verzamelen, alle Borgia vlaggen verwijderen, alle herinneringen 100% synchronisatie bewaren, alle Guild Challenges halen. Daar ben je overigens wel een tijdje zoet mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kijk op gamefaqs.com
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, daar staan allerhande completion FAQ's. +
Je hebt de storyline uitgespeeld. Je hebt alleen niet alle zijmissies gedaan.