rollercoaster tycoon 3 niet te installeren op win 7 Waarom niet?

Ik krijg het spel met de 2 uitbreidingen ( waterwereld en beestenboel ) niet op mijn windows 7. Na diverse keren geprobeerd te hebben geef ik het maar op, maar misschien is iemand die dit leest die weet wat te doen???
Ik heb 3 pc's allemaal windows 7 waar het allemaal niet lukt.

Toegevoegd na 1 dag:
Ik installeer het spel, en daarna de 2 uitbreidingen, bij waterwereld gaat het al in de fout. Je ziet geen icoon op het bureaublad en als je dan verder kijkt zit het gewoon niet op de computer!
Toen heb ik het alleen met de rct3 geprobeerd, kan het spel niet spelen! Je ziet het icoontje op bureaublad en kan je aanklikken, maar doet niets.

Ik ga het vanmiddag even nog 1 keer proberen met het advies van Capthavoc

Toegevoegd na 1 dag:
rollercoaster tycoon3 staat er nu op en werkt ook, heb een andere cd gekocht, brak vanmorgen de cd allemaal scheurtjes erin. Maar de uitbreidingen willen niet! Is niet te zien op de pc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk komt het omdat windows 7 te 'goed' is voor het spel. Ik kan ook sommige oudere spellen niet installeren omdat het niet ondersteund wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@frodo, zelfde hier.
Heb ook Windows 7, en kan het prima spelen. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@krekatos: Nee ik heb het ook op WI7, daarnaast bestaat er zoiets als een compatibiliteitsmodulus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heel fijn dat het bij jullie wel lukt, Attitude, Frodo en en Ivar. Maar hier nog steeds niet, ook niet na de duidelijke uitleg van Capthavoc.
Moet eerlijkheidshalve vertellen dat ik ook moeite heb ( na ja mijn pc dan) met sommige on-line spelletjes. Dan zijn de kleinkinderen even teleurgesteld en ik vind het toch wel vervelend.
Iets met Java en die andere voor spelletjes waar ik even niet opkom. Maar dat is een ander verhaal.
Misschien nog iemand een oplossing??? Voor de rct?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vertel eens duidelijk wát er niet lukt. Wat gebeurt er wél of juist niet op het moment dat je de installatieprodecure begint?
capthavoc
12 jaar geleden
ik wil je eventueel wel helpen met teamviewer
zie
http://teamviewer.hyves.nl/ en je PM hier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vind ik een goed plan capthavoc! Kan ik dan ook bij jou terecht? Denk dat het zo rond 3 uur kan, is dat ook goed?

Het beste antwoord

ik ga er even vanuit dat je als je de cd in de pc doet deze vanzelf wil opstarten ?
probeer deze stap over te slaan en ga handmatig het setup exe bestand opzoeken op de cd rom

rechtsklik er dan op en ga naar eigenschappen
en kijk daar of je de compatibiliteitsmodus op winxp kan zetten
toepassen
ok

en probeer daarna de setup te runnen door dubble klikken
hopelijk werkt het dan wel
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Capthavoc heeft me verder achter de schermen geholpen met het probleem. Heeeeeel erg fijn en aardig