Waar moet ik de black ops 2 season pass kopen?

Gewoon in de psn store? Of in de game mania?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
*Correctie: kan

Antwoorden (2)

dit kan je doen in de psn store voor 52 euro, ze hebben express 52 euro gedaan zodat je meer geld uitgeeft aan psn bonnen want je hebt alleen bonnen van 50 of 20 euro
ik weet niet of je de season pas kan kopen bij game mania maar als je niet 60 euro wilt uitgeven aan bonnen zou ik het daar kopen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik heb nog tegoed in mn psn store account dus ik neem gewoon een psn bon van 50 euro? Weet jij toevallig waar je deze goedkoper kan krijgen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee sorry, maar niet kopen bij de zwarte markt ook al is dat goedkoper
Je kan dit doen op de Psn store maar dan moet je er 52 euro op hebben staan of een kaart kopon van 50 en 10 euro of je gebruikt een creditcard