Wat is het probleem met de installatie van Watch Dogs?

Wat is het probleem bij de installatie van Watch Dogs?

Ik heb recent het Watch Dogs gekocht voor op de pc.
Ik wilde het installeren en stak dus de 1ste cd van de 3 in. Want het zijn 3 cd's.
Toen vroeg het installatieprogramma of ik de 2e cd wou insteken en toen blokte het programma. Na redelijk lang wachten zei het programma dat hij het pad niet vond. Nochtans stond hij op het dvd-station.
Ik ging gaan kijken naar 'deze computer' en daar bleef idd het icoon en de naam van de eerste cd staan.
Ik heb hem opnieuw opgestart, maar weer hetzelfde probleem...

Mijn pc is een Asus 64 bits met een I7 processor, 2.40 Ghz en met een automatische turbo tot 3.40 Ghz.
Hij heeft 8GB RAM en het intern geheugen is ook ruim voldoende.
Hij heeft ook een Nvidia GeForce750m.

Weet iemand wat het probleem is en kan iemand mij een oplossing bieden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Aan je pc light et niet dat is een absoluut beest. Probeer je cd schoon te maken en anders terug naar de retailer
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zal ik proberen en wat bedoel je met een retailer?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een retailer is de winkel waar jij het spel hebt gekocht