Hoe word je een stuk beter in FIFA 10 ps3?

Ik heb heel veel moeite met wedstrijden winnen vanaf het niveau professioneel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Speel rustig, loop niet met de bal, maar speel naar de man die vrij staat.
Verder zijn steekpassjes heel belangrijk. Hiermee verras je je tegenstander en kun je een medespeler alleen voor het doel zetten.
Ook bij een normale pass kan een steekpass veel snelheid aan het spel geven, mits de ontvanger veel ruimte voor zich heeft.

Mijn tactiek is, dat ik geduldig speel en steeds snel de vrije man opzoek. Hiermee maak ik nauwelijks balverlies.
Ik speel ook bijna nooit door de lucht (alleen voor een uitzonderlijke voorzet), maar laat de bal zo snel mogelijk rondgaan. Steeds de tegenstander een stapje voor zijn.

Oh, en verder speel ik vrij aanvallend, met mijn verdedigers zo dicht mogelijk op de middellijn.

Maar je moet zelf uitzoeken wat jij het handigst vind.

Oh ja, nog een tip. Leer de radar te gebruiken. Die is echt heel handig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien een simpel antwoord, maar gewoon veel, erg veel oefenen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet eerst op het laagste niveau spelen, dan steeds hoger en als je het niet aankan weer een stapje terug, heb ik ook gedaan met PES 2010 en daarin ben ik nu heel goed!!