Wanneer komt COD 4 Blackout voor pc en kan het apart gekocht worden?

Misschien is het een domme vraag maar ik ben nog niet echt een goede gamer en ik begrijp er helemaal niks van. Wanneer komt het uit voor PC, kan je het apart van de rest van COD 4 kopen en wat zijn die codes nou precies?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Games
1.5K

Antwoorden (1)

Call of Duty: Black Ops 4 komt uit op 12 Oktober 2018 voor PC, PS4 en Xbox. Je zult dus nog een maandje moeten wachten!
Blackout is de naam van de Battle Royale achtige game modus en is onderdeel van CoD BO4. Het kan niet appart worden gekocht.
Ten slotte weet ik niet zeker wat je bedoelt met "die codes", maar ik vermoed dat het gaat over toegangscodes voor "de Beta". Iedereen die het spel aanschaft in de voorverkoop, (pre-order) krijgt een toegangscode waarmee dit weekend, een proef versie van de Blackout game mode gespeeld kan worden!