Hoe kan ik met een ps3 controller black ops voor de Mac spelen ?

Ik wil graag met mijn ps3 controller black ops voor de Mac spelen want ik zag een update dat het nu kan maar als ik het spel opstart doet de controller niks en kan ik alleen met het toetsen bord en de muis spelen .

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Hiervoor moet je eerst de software van je ps3 controller installeren op je PC. In de bron staat hoe je dat kan aanpakken.