Hoe krijg ik mijn R4 SDHC kaart aan de praat?

Ik heb deze morgen een R4 kaart binnen gekregen, maar ik krijg hem niet aan de praat. Ik heb van talloze websites al de firmware gedownload, maar telkens geeft hij de foutmelding dat er geen menu is (?menu).

Nu is mijn vraag, hoe krijg ik dit wel voor elkaar?

Gegevens:
R4 SDHC Upgrade
Games-Engine

Bijgevoegd een afbeelding van de verpakking en de kaart.

Misschien ook niet onbelangrijk: Ik heb een Nintendo DS Lite

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1.1K

Het beste antwoord

de firmware van de site halen die op het doosje staat. voor verdere uitleg, even googlen op r4sdhc nds, dan kom je vast aan een stap voor stap handleiding. lukt het nog niet, pb me dan even, dan stuur ik je de goede firmware.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Klanten servis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel goed de gebruiksaanwijzing lezen, desnoods kun je even kijken op de website van Big Dennis (daar koop ik die dingen altijd) en de goede firmware downloaden. Kom je er dan nog niet uit: zoek een willekeurige cybermom van 3 DS-sende kinderen en vraag of ze je even wil helpen ;-)

Wat ook heel belangrijk is: je hebt toch niet stiekem toch een DS-i he, want dan gaat de R4 kaart voor de DS-lite niet werken. Daar heb je echt een ander kaartje met andere firmware voor nodig.

Succes!