Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik een game installeren met de CD van iemand anders?

Ik heb GTA via internet gekocht, een cdkey dus. Maar internet thuis is niet heel snel. Is het mogelijk dat ik de cd's via marktplaats bijvoorbeeld koop, 'm dan installeer met de cd's en dat ik dan de key gebruik?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Games
1.4K
TurfGraver
6 jaar geleden
Ja dat is mogelijk. Vanuitgaand dat het de zelfde versie is als waarvoor je de key hebt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Komen die cd's niet met hun eigen key dan?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Komen die cd’s niet met hun eigen key dan? Ze komen met een key, niet hun EIGEN key. Elke CD is fysiek hetzelfde dus een CD is niet ingebouwd met 1 unieke sleutel. Overigens verloopt registratie tegenwoordig vaak online. Je maakt een account aan onder je emailadres, je koopt een spel met key. Je koppelt die key aan je account en je kan het spel overal spelen. Is het langzame downloaden overigens niet te verklaren door Wi-Fi? Grote bestanden kan je beter met een netwerkkabel binnenhalen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
MrTomaat, internet is ook met kabel supertraag. Kom met downloaden niet boven de 900 kb/s uit. Ik ga er binnenkort maar eens achteraan, want deze snelheid kan natuurlijk niet ;-)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Welke provider?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Kliksafe :') m'n ouders betalen XD
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
900kb/s is idd niet normaal. Heb je de router al eens een keer gereset?!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja, doet moet gewoon lukken. Het installatiebestand(op de DVD) en de key staan in principe los van elkaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding