waarom wil mijn laptop niet meer aan nadat minecraft een paar dagen is geinstalleerd?

----

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is wel heel weinig informatie. Start hij helemaal niet meer op, start windows niet meer op, komt er een fouitmelding, heb je al mert een "recovery disk" oid geprobeert?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit heeft i.i.g. niets met die installatie te maken. Werkt de POST nog wel (dus start je PC op tot Windows, of nog verder, of minder ver)?

Antwoorden (2)

Misschien zit er een virus op de download. Als het een cracked launcher is dan zit de kans er best in.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zorg er voor dat je adapter je batterij oplaadt van je laptop soms helpt het wel eens de aan en uitknop een keer vast te houden,haal ook eens je batterij eruit en erin,meeste gevallen is het een questie van Ram (werkgeheugen) resetten hierbij moet je je laptop open maken je werkgeheugen er uit halen samen met de accu en deze opnieuw monteren.