Ik wil met mijn nicht multiplayer doen op minecraft, maar er staat dan bij mijn nicht server is vol! Wat betekent dat?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Games
1.3K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Op de ipad

Antwoorden (2)

Ik ga er vanuit dat jullie online proberen te spelen. En als er staat dat de server vol is betekt het dat er al te veel mensen op die ene plek zijn, dus niemand mag er meer bij anders is het te vol.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wat bedoel je met dat er te veel mensen op die plek zijn ?
Als jij of jouw nicht een server heeft aangemaakt bijvoorbeeld door server.pro moet je hem op meerdere spelers zetten. zodat er meer spelers in kunnen. Als je op mc online gaat maar nog geen server hebt aangeklikt zie je bij elke server 2 cijfers staan bijvoorbeeld 20/100. Dit betekent dat er 20 mensen in zitten en er 100 in kunnen.
als er staat 50/50 betekent dat de server vol is. Als jij die server nier zelf host (maakt) kun je er niks aan doen alleen wachten of een andere server kiezen waar je in gaat spelen.
HET VOLGENDE IS ALLEEN ALS JE ZELF EEN SERVER AAN HEBT GEMAAKT!
Als je zelf een server aanmaakt dan moet je de aantal spelers hoger zetten.
Bij bijvoorbeeld server.pro klik je op je account (waar je refresh ziet staan). Dan scroll je naar onderen. Dan klik je op het aantal spelers en dan kies je hoeveel spelers je wilt die erin mogen. Dan klik je op save&restart. IK heb nu server.pro als voorbeeld gebruikt omdat die het meest word gebruikt voor PC en PE. Andere sites werken ongeveer hetzelfde.