Kan je hay day spelen op je pc?

want dat wil ik graag maar ik weet niet hoe

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
27.8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat kan...............
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik kom laat met deze reactie. Maar ik heb Hay Day op mijn iPhone 6 en heb wel belangstelling naar Hay Day op mijn laptop. Ik heb al geprobeerd om bluestacks te downloaden maar als ik het dan gedownload heb komt er iets en kan ik geen Hay Day downloaden. Heeft iemand nu nog een idee hoe het kan zonder Bluestacks?
Amadea
5 jaar geleden
Je kunt inderdaad Hay Day van Supercell via Bluestacks op je laptop spelen. Maar je kunt beter een nieuwe vraag stellen en daarin uitleggen wat jij bedoelt met "komt er iets". Want het gaat er kennelijk om dat het jou niet lukt om Bluestacks te installeren...

Antwoorden (2)

Je zou Bluestacks kunnen downloaden er is nog een manier maar dat is een heel uitgebreid proces dus je kan gewoon bluestacks downloaden en daarmee alle soorten apps en games download alleen moet je wel een snelle pc hebben anders zal het steeds vastlopen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zonder software te downloaden niet.

Hay-Day is een enkel een mobiele game voor tablets en smartphones.

Er is echter wel een software waar je het mee kan spelen op PC, maar natuurlijk is dit niet legaal omdat je het spel moet kraken (wat de software eigenlijk zelf doet).