Eeen probleempje met PES 2009 wat is hier aan de hand? zie beschrijving ---->

nou, ik speel dus het voetbalspel PES 2009 op de pc, het probleem is dat als ik een doelpunt scoor dat er bijna geen publiek juicht, je hoort het wel maar heel zacht, ik heb alle settings bekeken maar heb niks kunnen vinden, ik zou graag willen dat het publiek wat harder juicht want in de vorige spellen is het wel normaal, als ik scoor dan hoor ik alleen de commentator lullen maar er is totaal geen sfeer, ik speel in de master league dus misschien kan het om dat het team-popularity niveau op D staat en als het A is heb je wel veel publiek is dit misschien de oorzaak?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Zoals je zelf al zegt, zal de oorzaak zijn dat het team-popularity niveau op D is. Dan heb je in PES minder publiek, en dus minder gejuich. Als je meer gejuich zou willen hebben zou je je team iets populairder moeten maken. Probeer een paar leagues te winnen. Daarna zal het gejuich wel toenemen.
Bronnen: