hoe typ ik deze command op in op minecraft?

ik heb stonebricks nodig,
bij de minecraft ID list staat dat je hier code: 97:2 nodig hebt.
maar als ik 97:2 typ in de command list staat er: er is geen voorwerp bekend met 97:2

je moet deze command dus anders typ, maar hoe?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.4K

Het beste antwoord

Dit is niet de juiste ID voor stone bricks.
De echte ID van stone bricks hoort 98 te zijn, deze ID is voor silverfish blocks.
verder raad ik je aan deze site te gebruiken voor minecraft ID's, hij is simpel en snel:
http://minecraft-ids.grahamedgecombe.com/

het juiste commando is:
/give naamspeler itemID aantal extrawaarden
als je echt silverfish wil, is dat dus:
/give naamspeler 92 64 !2!
deze laatste is het cijfer achter de : , zo kun je bepaalde soorten van een blok krijgen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dankjewel! nu snap ik het :)

Andere antwoorden (1)

je kan /give *playername* stonebrick *aantal*