kan ik farming simulator gratis downloaden?

ik wou graag farming simulator downloaden ( welke maakt niet uit ) en het liefst de hele versie kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
4.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb hem ooit gehad maar weet hellaas niet hoe je het doet.
Beste is ook dat je hem koopt want als je hem gratis download kan je niet alle mods downloaden in het spel en ook niet online spelen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oké dan zal ik maar eens opzoek gaan maar toch bedankt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beste Jordintje, Downloaden is niet de juiste manier, en ten tweede loop je al snel vast met extra updates en mods plaatsen.
Bij BOL zie koppeling is deze het goedkoopste.
Voor extra dingen te plaatsen zoals mods kan je kijken op de site zie koppeling. Via Youtube kan je ook heel veel vinden.
Maak het zoek woord: " Farming Simulator 2013 " en je zal versteld staan wat je gaat ontdekken. Maar wil je echt genieten zonder gedonder koop deze game, kost ongeveer 25 euro bij BOL inclusief verzendkosten. www.bol.com om hem origineel te bestellen. http://www.ls2013.com/ om je bedrijf nog mooier en groter te maken https://www.youtube.com/watch?v=ZWAhG9L2qw8 Om een eerste indruk te krijgen hoe alles werkt !! Heel veel succes straks met deze Game !! Mvg, Nick

Antwoorden (1)

Farming Simulator 2013 is wel te downloaden via illegale wegen maar dan loop je tegen de updates aan die je niet kan installeren. Bij www.Bol.com is deze game verkrijgbaar en is het goedkoopste van Nederland inclusief verzendkosten.

Wil je hem eerst proberen download dan deze versie waar je mee kan kijken of het je wel bevalt: http://farming-simulator-2013.nl.softonic.com/

Bevalt het je goed koop deze dan origineel, je kan dan updaten, nieuwe mods plaatsen voor andere voertuigen en gebouwen en nog veel meer leuke dingen waar jij bedrijf mee kan laten groeien en uitbreiden !

Voor Mods kan je kijken op: http://www.ls2013.com/ allemaal dingen die je extra kan plaatsen met originele software, met illegale software werkt 75% niet.

Bekijk ook even de uitleg en demo op Youtube !

Succes.