Bestaan er Google-play gift cards van bijvoorbeeld 250 of 500 euro?

ik zie vaak in de winkels Google-play gift cards van 15, 25 en 50 euro hangen aan een rekje bij de kassa, maar als ik hier naar Google dan vind ik ook Google-play gift cards van 100, 250 en 500 euro. Bestaan die ook echt?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
1.2K

Het beste antwoord

Ja, die bestaan echt en maar ze zijn tijdelijk uitverkocht:

https://livekaarten.nl/google-play-gift-card-250-euro

Toegevoegd na 2 minuten:
Daarnaast heb je de Google Play Gift Card waarbij je zelf het bedrag kunt kiezen. Het bedrag dat je kiest moet liggen tussen de 15 en 500 euro. De Play Gift Cards die je kunt voorzien van een variabel bedrag zijn te herkennen aan de witte kaarten met het rode pasje. Hierop is een sneeuwpop te zien met cadeaus en bomen. Het is niet bekend of de variabele kaarten de zwarte kaarten zullen vervangen.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
bedankt voor de informatie!