Fable 3 loopt erg traag op mijn laptop Wat kan ik er aan doen om hem sneller te laten lopen?

Ik heb de game opties zoals graphics al op zn laagst staan.

Toegevoegd na 12 uur:
ik heb een Acer aspire 5542g

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Fable 3 moet wel speelbaar kunnen zijn op jou laptop. De system requirements zijn lager dan jou systeem.
Jij hebt :
AMD 2Ghz CPU met een ATI Radeon HD 4570 (met 512Mb memory)
De minumum requirements zijn :
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.0 GHz / AMD Athlon 64 X2 4000+
Video Memory: 256 Mb
Video Card: nVidia GeForce 7600 GT / ATI Radeon HD 2600 Pro

Je komt wel ruim onder de RECOMMENDED requirements, dus je zal wel inderdaad alles op LOW moeten zetten in de settings. Heb je misschien alle details wel op laag gezet, maar de resolutie nog niet omlaag gezet ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet niet hoe je de resolutie omlaag zet (het is erg met me gesteld niet? :S)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb zelf geen Fable 3, maar er zijn meestal 2 manieren om dit te doen, ofgwel tijdens het opstarten is er een knopje 'options', of als het spel al gestart is ga je naar options. Daar moet een lijst met mogelijke resoluties instaan zoals 1024*768 , 1280*1024 en 1920*1080. Kies de allerlaagste resolutie voor de beste performance.
Er staat waarschijnlijk ook detail opties zoals 'shadow, reflection, anti aliasing' zet dit allemaal op LOW of OFF. Vooral een optie V-SYNCH of VERTICAL SYNC moet UIT staan, dat scheelt heel veel. echt duidelijker kan ik het niet maken omdat ik het spel zelf niet heb, maar volgens mij is je vraag zo bijhoorlijk beantwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt allemaal goed! heb ook gedaan wat je zei. Het spel blijft echter vertragingen houden. Heb je nog een idee hoe dit zou kunnen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
AA en AF uit en texture detail op low? Overigens haal je de minimum requirements net aan met die videokaart. een 4570 mobile is niet perse beter dan 2600 pro, sterker nog de 4570M (vergelijkbaar met 4550 non-mobile) heeft een 64bits bus en een 2600 pro een 128bits bus. http://www.hardwaresecrets.com/article/131
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar heeft mr tomaat eigenlijk helemaal gelijk in. ik heb vergeten in acht te nemen dat je een M versie hebt van de kaart (laptop editie oftewel mobile)