Kan ik GTA V en Just Cause 3 installeren op een andere pc, zonder het opnieuw te moet kopen?

GTA V heb ik alleen via Rockstar waar kan ik dit opnieuw downloadden?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
1.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Inloggen op je rockstar account en vanaf daar downloaden.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Kan dit gewoon online? Want de serial heb ik ook niet meer.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja natuurlijk online. Serial heb je in principe niet meer nodig. Je account is je bewijs van bezit.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ok dus bij Rockstar inloggen en downloaden, behahalve de savegames, maar die kan ik misschien overzetten vanaf mijn documenten.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Sommige games slaan voortgang online op als je ingelogd speelt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
voor gta ga naar rockstar games social club en log in. rechts boven staat een setting icon en klik daar op. nu zie je iets staan met download. daar mot je ff kijken

Antwoorden (1)

Als je deze games via Steam hebt gekocht kan je deze gemakkelijk op elke PC spelen, zolang je maar inlogt met je gebruikersnaam en wachtwoord. Als je de games niet via Steam hebt gekocht raad ik je aan dit te gaan doen!