Komt er een Season 3 van The Walking Dead The Game?

Zo ja, een release date bekend?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Hele goeie kans dat er een vervolg komt, echter zijn er op dit moment alleen nog geruchten dat hij er zal komen.

In ieder geval heeft Telltale Games al aangegeven dat er een derde seizoen uit zal komen van de Walking dead Videogame. Dit hebben ze op 26 July 2014 bekend gemaakt op de San Diego Comic Con.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit komt er inderdaad, Skybound heeft dit bevestigd, nog geen releasedata. Dit is meestal maar minimum 2 maanden voor de episode uitkomt. Dit zal waarschijnlijk maar tegen augustus volgend jaar zijn, als je de tijd rekent tussen season 1 en 2. Maar ja deze komt er ik moet zelf nog de laatste 2 episodes zelf nog spelen, ik speel ze liefst alle 2 achter elkaar en hier heb ik nog geen tijd voor gehad.