Hoeveel fps krijg ik met mijn samengestelde game pc?

Ik heb hier een game pc samengesteld op gamepc.nl, ik wil hier mee graag minecraft mee spelen en opnemen:

Processor: AMD FM2 A10-7870K Quad Core 3,9GHz
Koeling: Standaard
Moederbord: Asus FM2 A88XM-A
Geheugen: Crucial 12GB DDR3-1600
Grafische kaart: XFX R7 250 2GB
Harde schijf: 1000GB HDD Sata III
Voeding: 550 Watt Corsair

Hoeveel fps krijg ik hier ongeveer, zonder opnemen en met?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
3.7K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Geen flauw idee, maar als je echt games wil opnemen dan zou wel een beter processor nemen en videokaart.
peterjbruins
7 jaar geleden
Maximaal 25 fps wanneer je opneemt in full hd verwacht ik. Verwacht er niet te veel van
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
niet zo heel veel matige cpu, te veel ram voor dit systeem.(dit heeft nooit genoeg kracht om 12gb nodig te hebben) matige videokaart en geen ssd. Ook denk ik dat je hier teveel voor zal betalen ik weet niet wat ze er voor vragen. Maar je kan beter zelf bouwen en als je dat niet wilt laten assembleren. maar wat is je budget ongeveer? Dan kan ik een beter systeem voorstellen.

Antwoorden (2)

ligt er aan wat je wilt spelen , gta en minecraft die hebben veel fps

Toegevoegd na 43 seconden:
als je wilt opnemen dan gaat de fps een beetje omlaag trouwens met fraps kan je het beste opnemen
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
....
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
minecraft okay fps en bij gta v pas op 480p denk ik.....
Hoi!
Het is erg moeilijk om de precieze FPS te bepalen, maar ik weet wel zeker dat de PC Minecraft op redelijke hoge FPS zal afspelen. Andere games zoals GTA V of andere ''zware'' games zal je waarschijnlijk met een lagere FPS spelen.
Let wel op (wat benvenoers ook zei), je FPS daalt als je ook aan het streamen/opnemen bent.
Maar je PC kan het opnemen en spelen wel aan!

Nog veel plezier!